zaterdag 27 maart 2010

Breisel


Het is alweer zo'n 20 jaar geleden toen ik voor het laatst gebreid heb, geleerd door mijn oma. Erg ver ben ik er toen nooit in gegaan, het bleef bij een sjaal die uiteindelijk 2x zo breed werd als wat ik in eerste instantie had opgezet. Via de modevakschool heb ik me er toch weer aan gewaagd en een cursus breien en haken gedaan. Ook hier weer het probleem dat ik onbewust 'meerderde'. Dat blijft dan toch ergens hangen in die 20 jaar... Inmiddels ben ik erachter wat ik fout doe en zie hier het resultaat!

2 opmerkingen:

Gosto design lifestyle zei

leuk gedaan! je moet de debbie stoller boekjes aanschaffen! echte leuk om te leren breien en haken en met heel hip patroontjes!

http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/debbie+stoller/Ntk/media_all/Nty/1/N/0/Ne/0/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=8977

mam zei

Ziet er tof uit